.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
التيماتوم ارشاد مازندران برای تحول در صنعت چاپ
ممنوعیت صدور مجوز تأسیس چاپخانه در مازندران که از سال 1382 تاکنون اعمال می شود، در صورت عدم تحول این صنعت از سوی صاحبان چاپخانه تا پایان سال جاری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای رقابتی کردن این عرصه از سال آینده اقدام به صدور...

ممنوعیت صدور مجوز تأسیس چاپخانه در مازندران که از سال 1382 تاکنون اعمال می شود، در صورت عدم تحول این صنعت از سوی صاحبان چاپخانه تا پایان سال جاری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای رقابتی کردن این عرصه از سال آینده اقدام به صدور مجوز تأسیس چاپخانه خواهد کرد.
به گزارش شمال نيوز ، محمد اسماعیل امامزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که به مناسبت روز جهانی صنعت چاپ از چاپخانه های این استان بازدید می کرد، با اعلام مطلب فوق افزود: استان مازندران دارای 134 واحد چاپخانه با ظرفیت 306 ورق می باشد که 123 ورق آن از نیمه دوم سال 1384 به استان وارد شده است و اکثر دستگاه های وارداتی به استان از نوع پیشرفته هستند.
وی با اشاره به شهرستان آمل به عنوان توانمندترین شهرستان استان در صنعت چاپ گفت: این شهرستان در حال حاضر دارای ظرفیت 5/78 ورق می باشد که 58 ورق از این ظرفیت طی نیمه دوم 84 تا کنون ایجاد شده است.
امامزاده با تأکید بر لزوم نوسازی چاپخانه های این استان، از شیوه های سنتی و غیر تحول زای این چاپخانه ها انتقاد کرد و گفت: یکی از دلایل فقدان عزم جدی برای تحول در چاپخانه ها، امنیت ناشی از عدم این بستر از ابتدای سال آینده با صدور مجوز چاپخانه های مدرن متحول خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آمادگی این اداره کل برای بازسازی و نوسازی چاپخانه ها را اعلام کرد و خواستار اقدام جدی از سوی صاحبان چاپخانه در این استان شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.601 seconds.